ישראלה הרגיל  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
main menu
הגריד הולך ומצטופף בבתים התלויים
sub menu art
 לרסן את גידולי הפרא
 רורשאך כאן ועכשיו
 הבית זה המוטו
 אובייקט/סובייקט
 רישום תלת-ממדי
 תלת-ממד מול דו-ממד
 אמנות מושגית
 פסלים גדולים
 פסלי אבן ועץ
 בעקבות מרסל דושאן
 אובייקטים מצויים
 האם גריד = רשת?
 שורשי אויר ומים
האם גריד = רשת?

"כאשר המודרניזם, בתבניתו הנייטרלית, יוצר אוניברסליזציה של הצורה [גשטלט] נוכל להבינו כגריד."
קרא עוד >>

סרטי וידאו:
פסלים בשדה בוקר  >>
בתוך המסגרת  >>

דברי ר.קראוס על הגריד >>
גריד במשכן >>
הגריד >>
"כאשר המודרניזם, בתבניתו הנייטרלית,יוצר אוניברסליזציה של הצורה [גשטלט] נוכל להבינו כגריד."
רוזלינד קראוס בדברה על ז'אקומטי בספרה: The Optical Unconscious.
בעבודות רבות שלי מופיעה מסגרת, לרוב נוקשה [כמו ארגז להובלה ימית] ובתוכה צורות שחוזרות על עצמן ויוצרות דגם משוכפל. יש דמיון בין החומרים מן הטבע [כמו תרמילי זרעים יבשים]
ובין אלה מן התעשייה [כמו קרטוני אריזה ובדוד].
הגריד נמצא בתשתית כל הדברים והוא הוא שמרסן את התפרצותם וגלישתם לכל עבר.
סגור חלון