ישראלה הרגיל  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
main menu
פרופיל
1   2  
sub menu art
 לרסן את גידולי הפרא
 רורשאך כאן ועכשיו
 הבית זה המוטו
 אובייקט/סובייקט
 רישום תלת-ממדי
 תלת-ממד מול דו-ממד
 אמנות מושגית
 פסלים גדולים
 פסלי אבן ועץ
 בעקבות מרסל דושאן
 אובייקטים מצויים
 האם גריד = רשת?
 שורשי אויר ומים
לרסן את גידולי הפרא
העץ הנו חומר גלם נוח למדי ליוצר. אפשר להשתמש בו כמות שהוא- פראי, מתפרץ, אך ניתן גם לעצב אותו וליצור ממנו צורה, למשל – רהיט. בעבודות אלה , ניצבות שתי האפשרויות זו מול זו.
קרא עוד >>

סרטי וידאו:
צפיה בוידאו  >>
העץ הנו חומר גלם נוח למדי ליוצר. אפשר להשתמש בו כמות שהוא-
פראי, מתפרץ, אך ניתן גם לעצב אותו וליצור ממנו צורה, למשל – רהיט. בעבודות אלה , ניצבות שתי האפשרויות זו מול זו.
לעץ הטבעי – נוכחות עזה בחלל. הטיפול בו זהיר מאד, יד היוצר נעה לרוב בעקבות פיתוליו, טבעותיו, זרועותיו ושורשיו.
את הצורות הפראיות שהעץ הטבעי מצייר בחלל מנסה קרובו המסוגנן – למתן, להכניע, לרסן. ויש ומתרקמים שילובי ניגודים.
מתח עז נוצר כאשר מסגרת עץ מעוצבת סוגרת על גידול הפרא מארבעת צדדיו. שורש טבעי זה , עושה אז ניסיונות הרואיים לפרוץ
החוצה - אך לשווא. הדיקט המשומש, שהוא אובייקט מצוי ה נושא עקבות חיים קודמים, ניצב כרקע לעץ שחור, שרוף . מקלות במבוק
חוררו דלת רהיט מבריקה אבל שורש הבמבוק נבלם ונכלא במרכזה.
אלה רק כמה מהעבודות שהוצגו בתערוכה בגלריה "החווה"- ועכשיו
ניתן לסייר בה בעזרת המדיה- סרט וידאו דוקומנטרי המצורף בזה.
ישראלה הרגיל
סגור חלון