ישראלה הרגיל  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
main menu
במוזיאון ישראל
1   2   3   4
sub menu art
 לרסן את גידולי הפרא
 רורשאך כאן ועכשיו
 הבית זה המוטו
 אובייקט/סובייקט
 רישום תלת-ממדי
 תלת-ממד מול דו-ממד
 אמנות מושגית
 פסלים גדולים
 פסלי אבן ועץ
 בעקבות מרסל דושאן
 אובייקטים מצויים
 האם גריד = רשת?
 שורשי אויר ומים
אמנות מושגית

בתחילת שנות ה-90 חלה תפנית בעבודה האמנותית שלי לכוון המושגי.
קרא עוד >>

טקסט ממוזיאון ישראל >>
לחם מן הארץ / מוזיאון ישראל >>
דב אור-נר >>
מגיח מן המסגרת >>
בתחילת שנות ה-90 חלה תפנית בעבודה האמנותית שלי לכוון המושגי.
זה לא אומר שנטשתי את עבודת הכפיים ואת הביצוע המוקפד.
אלא שמכאן והלאה הרעיון הוא שהוביל כל יצירה, בעוד החומר והטכניקה נבחרים בהתאם ליכולתם לממשו בצורה המדויקת ביותר.
מכאן והלאה יש לשפה הכתובה תפקיד חשוב בעשייה האמנותית אם במילה הכתובה בגוף העבודה ואם בשם שמופיע לידה על הקיר.
הכיתוב מרמז על הכיוון בו ניתן להתבונן בה אבל תמיד נותר מרחב לפרשנותו של הצופה. היצירה למעשה קיימת בתוך השיח סביבה,ברגע שנחשפה לקהל.
סגור חלון